OUTDOOR / INDOOR REKLAMA
Out-of-home (OOH) reklama souhrnně označuje všechny reklamní plochy, které vidíte v offline formě mimo svůj domov – v metru, v šatně fitness centra nebo na zastávce autobusu a tramvaje. Protože nás takové reklamní plochy doslova obklopují, jedná se o velmi důležitou součást marketingové komunikace, ať už v lokálním nebo celorepublikovém měřítku.
Které typy reklamních ploch z tak široké škály zvolit? Jak si vybrat konkrétní místa a plochy? Co by měl obsahovat vhodný vizuál? Jaká by měla být délka kampaně? Jak moc dopředu tohle všechno řešit? To všechno jsou otázky, které si pokládá hodně marketingových pracovníků – a na jejich zodpovězení jsme tu my. Dejte nám vědět, co konkrétně vás zajímá. Společně to dotáhneme do zdárné realizace!
Prostředky městské i dálkové hromadné dopravy a jejich interiér, venkovní reklamní plochy na zastávkách nebo podél silnic, podsvícené vitríny nebo klasické výlepy, vnitřní reklamní plochy v obchodních centrech nebo čekárnách lékařů… Každá plocha má svoje specifika, výhody i nevýhody. Pomůžeme vám naplánovat tu nejlepší kombinaci, díky které oslovíte vaši cílovou skupinu nejlépe.
V Praze jsme zajistili tramvaje od země až po strop polepené vizuály firmy Nexen Tire – tento „celopolep“ je součástí kontinuální brandové komunikace, kterou pro klienta realizujeme v České republice i v Polsku. CLV v metru si při spolupráci s námi vybrala pro svou komunikaci vánoční akce Zásilkovna. Kreativní formu CLV „showcase“ jsme realizovali pro klienta Sanytol. Textilní galanterie Stoklasa ve spolupráci s námi oznamovala otevření nové prodejny kombinací folií na tramvajích, billboardů, rámečků v metru, ale také polepem eskalátorů, tzv. balustrádou.