Vyhledávací a další výkonnostní Reklama
Vyhledávací reklama je ve své podstatě upřednostňování vaší stránky nad stránkami vaší konkurence ve výsledcích vyhledávání na webech jako je Google či Seznam. Může mít podobu textového inzerátu, obrázku s krátkým textem, a nebo může obsahovat konkrétní produkty z vaší nabídky v populárních zbožových srovnávačích.
Správně nastavená vyhledávací reklama je základním kamenem každé výkonnostní kampaně, protože zasahuje potenciální zákazníky v době, když už mají konkrétní potřebu a shání velmi pravděpodobně zrovna váš produkt nebo vaši službu. Proto věnujeme této části marketingové strategie velkou pozornost. Nejen že vám reklamu nastavíme, pomůžeme ale i s analýzou konkurence a postupně budeme kampaň optimalizovat v kontextu ostatních částí komunikace. Pojďme se na to společně podívat!
Dynamická sestava, přesná shoda, vyhledávací dotaz, skóre relevance, data layer… Nevyznáte se v tom? Nevadí, my ano. Pomůžeme vám se vším od vstupní analýzy až po zpětné vyhodnocení. Nastavíme textové reklamy, připravíme všechna rozšíření i měření konverzních akcí. Google Nákupy i Seznam Zboží propojíme s vaším webem a vy se nebudete muset o nic starat.
V malíku máme výkonnostní marketing z různých odvětví. Kromě navyšování konverzí u eshopů jako je například knižní nakladatelství Host, se staráme třeba IVF klinice Next Fertility o generování nových leadů, nebo třeba festivalu Pražské jaro a Letní scéně muzea Kampa o online prodej vstupenek.