WIFI REKLAMA
Pojem WiFiAd označuje náš projekt, který vznikl ve spolupráci s ČD-telematika a přináší bonusový prostor na zasažení cílové skupiny ve zcela exkluzivním prostředí. Jak to funguje? Při přihlášení na wifi sítě na českých nádražích se na zařízení zobrazí sponzor připojení, a to formátem, kterým může být třeba statický banner nebo video až do délky 75 vteřin.
Skvělý způsob, jak zasáhnout širokou cílovou skupinu na místě se 100% vizibilitou v momentě, kdy vyplňuje volný čas a velmi pravděpodobně se nechá rozptýlit a přesvědčit k návštěvě vaší stránky. A to vaše cílovou skupinou nemusí být zrovna vášniví cestovatelé. V doposud realizovaných kampaních díky tomu dosahujeme průměrné proklikovosti 3,41 %.
Zobrazovaným formátem může být banner různých rozměrů nebo také video. Velmi dobrým doplňkem je rozšíření této části kampaně o prezentaci na webu Informia.cz, kam je po přihlášení k wifi uživatel přesměrován. Kromě standardních bannerových formátů je na tomto webu k dispozici i umístění do sekce Doporučujeme.
Fastfoodový gigant KFC s námi využil tento typ reklamy pro propagaci své mobilní aplikace, kterou si tak lidé mohli rovnou přes wifi stáhnout. T-mobile šikovně využil WifiAd pro komunikaci tarifu Pořád online. Naprosto efektivně tak cílil na lidi, kteří nemají neomezená data, a jsou tak potenciální cílovkou. Pfizer, výrobce vakcíny proti klíšťové encefalitidě, takto například oslovuje lidi, kteří s velkou pravděpodobností zrovna míří za výletem do přírody, a připomíná jim důležitost této ochrany zdraví.